Vállalkozási ügyviteli ügyintéző

Mit csinál egy Vállalkozási ügyviteli ügyintéző?

 Tud mindent, ami egy vállalkozás sikeres működtetéséhez és gazdasági támogatásához szükséges. Éppen ezért önmaga is képes egy vállalkozás irányítására.  

Az ügyviteli ügyintéző feladatai közé tartozik például  

  • Szakmai útmutatás alapján közreműködik a vállalkozás pénzügyi feladatainak teljesítésében.  
  • Vezetői iránymutatásnak megfelelően részt vesz a vállalkozás szabályzatainak elkészítésében, figyelemmel kíséri azok változásait.  
  • Ellátja a vállalkozás ügyviteli feladatait.  
  • Nyilvántartásokat vezet a megrendelésekről, szerződésekről, bejövő számlákról.  
  • Ellátja a könyveléshez, ellenőrzéshez kapcsolódó vállalkozáson belüli teendőket.  
  • Elkészíti a vállalkozás bevallásait, azokat szakmai ellenőrzés után elektronikus úton beküldi és részt vesz a hatósági ellenőrzések lebonyolításában. 
  • Ellátja az értékesítéssel kapcsolatos rábízott feladatokat.  
  • Tisztában van az aktuális jogi és a gazdasági alapismeretekkel.  
  • Előkészíti a munkaerő-gazdálkodással kapcsolatos nyilvántartásokat, azokat kezeli és rendszerezi. 
  • Kezeli a munkaszerződéseket és szükség esetén módosításokat hajt végre bennük. 
  • Nyilvántartja a munkatársak személyi dokumentumait és naprakészen vezeti azokat. 
  • Kezeli az egyes projektekhez kapcsolódó elektronikus nyilvántartásokat, iratanyagokat.  
  • Ismeri az irodai programcsomagokat és mindenkinél gyorsabban tud gépelni. 
  • Magas fokú precizitásával és problémamegoldó képességével támogatja a vállalat folyamatait. 
  • Az új és meglévő ügyfelekkel és munkatársaival kapcsolatot tart írásban, szóban és személyesen egyaránt.  
  • Kommunikációs képességeinek és széleskörű protokoll ismeretének köszönhetően hatékonyan szervez tárgyalásokat, rendezvényeket.  
  • Ismeri az üzleti kommunikációt és a tárgyalástechnikákat, és használja is azokat munkája során. 
  • Támogatja a cég mindennapi munkáját a levelezések lebonyolításában, adatok rögzítésében, szükséges dokumentációk elkészítésében.  

A képzés elvégzése után sikerrel lehet továbbtanulni gazdasági szakokon, gazdálkodás-menedzsment szakirányon a felsőoktatásban.  

Kinek ajánljuk az ügyviteli ügyintéző képzést?

Mindazoknak, akiket vonz a gazdaság és a pénzügy világa, egy jól teljesítő vállalkozásnál szeretnének elhelyezkedni és tapasztalatot szerezni.  Akik szeretnek irodai munkakörnyezetben dolgozni, részt venni üzleti tárgyalásokon, a gazdasági tervezésben és emellett jó kommunikációs képességekkel is rendelkeznek. Akik saját vállalkozásukban érvényesülnének.

A képzés időtartama:

  • 2 tanév

A képzés bemeneti követelménye:

  • Érettségi

További információk kollégáinknál kérhetőek.

Tukacsné Tóth Mária Iskolatitkár
Szakképzéssel, nappali gimnáziummal és felnőttképzéssel összefüggő ügyek
Tel.: 06301448389

E-mail:
beregszakkepzes@gmail.com