Irodai titkár

A képzés főbb ismertetői

 

A szakképesítés OKJ száma 54 346 03
Engedélyszám E-000702/2014/A008
Szakmacsoport Ügyvitel
Tanulmányi idő 800 óra
Oktatás díja 180 000 Ft (részletfizetés lehetséges) + 55 000 Ft vizsgadíj
Képzési forma tanfolyam
Képzési helyszínek Vásárosnamény
Beiratkozás feltételei Érettségi, egészségügyi alkalmassági igazolás

Az irodai titkár szakképesítés munkaterületének rövid, jellemző leírása

Az Irodai titkár számítógép-kezelési és szövegszerkesztési, gépírási, titkári, gazdasági, jogi, vállalkozási, kommunikációs és protokollismeretek, valamint idegennyelvtudás birtokában hivatalokban, intézményekben, hazai és külföldi érdekeltségű szervezeteknél (gazdálkodó egységeknél) ügyintézői és titkári feladatokat lát el. Szakmai tevékenységével közvetlenül támogatja a munkahelyi vezetés/vezető döntéshozó, irányító munkáját.

A szakképesítéssel rendelkező képes

  • számítógépes adatbeviteli feladatokat végezni gyorsan és hatékonyan (a tízujjas vakírás technikájával); 

  • külső és belső kapcsolatteremtő, kapcsolattartást szolgáló iratokat, leveleket, egyéb dokumentumokat készíteni, szerkeszteni, sokszorosítani;

  • gazdálkodási, vállalkozási alapfeladatokhoz kapcsolódóan levelezést folytatni;

  • táblázat- és adatbázis-kezelési feladatokat végezni, kimutatásokat készíteni;

  • iratkezelési feladatokat végezni (hagyományosan és elektronikus dokumentumkezelő rendszerben); 

  • számítógépes ügyviteli programcsomagokat alkalmazni;

  • vezetni és kezelni a szervezet munkaerő-gazdálkodásával kapcsolatos nyilvántartásokat, iratokat;

  • ellátni a feladatkörébe tartozó irodai készletgazdálkodási, reprezentációs feladatokat;

  • ellátni a házipénztár kezeléséhez kapcsolódó feladatokat;

  • ügyviteli munkafolyamatokat szervezni és irányítani;

  • irodatechnikai, információs és kommunikációs eszközöket, berendezéseket kezelni, használni; 

  • feladatkörében önállóan PR tevékenységet végezni;

  • megfelelő rangsorolással kapcsolatot tartani munkatársakkal, ügyfelekkel, partnerekkel, külső szervezetekkel magyar és egy idegen nyelven;

  • ügyintézői feladatokat ellátni magyar és egy idegen nyelven;

  • projektfeladatokban részt venni;

  • nyilvántartásokat vezetni;

  • leíró feladatokat végezni magyar és egy idegen nyelven;

  • jegyzőkönyvet vezetni, jelentéseket, statisztikákat készíteni;

  • gyorsírással rövid jegyzeteket készíteni;

  • szervezeten belüli és kívüli rendezvényeket, programokat szervezni magyar és egy idegen nyelven.

VAGY
töltsd le jelentkezési lapunkat, amit kinyomtatva, kitöltve hozz be irodánkba!
Több infóra lenne szükséged? Kérdezz!

Érdeklődni a következő elérhetőségeken tudsz:

munkanapokon 8:00-16:00-ig:
Személyesen:
Beregi Gimnázium, Szakgimnázium és Szakközépiskola
Felnőttoktatási Központ
4800 Vásárosnamény, Kossuth u. 35.

Mobilon:
20/337-8964
30/631-4117

Telefonon:
45/570-299, 45/570-300
Kérd ügyintézőnket, Szűcs Éva irodavezetőt!

E-mail:
beregszakkepzes@gmail.com

Segítsd munkánkat, értékeld intézményünket:

Érdeklődés és beiratkozás

A lenti űrlap mezőit értelemszerűen kitöltve küldd el adataidat, hogy mihamarabb felvehessük veled a kapcsolatot!





A jelentkezésed elküldésével az még nem lesz végleges. A beküldést követően felvesszük veled a kapcsolatot az általad megadott elérhetőségek egyikén, és tájékoztatunk a további teendőkről.
A jelentkezési lapod valamint a képzési szerződés aláírásához be kell majd fáradj irodánkba (ennek időpontját szintén egyeztetni fogjuk) - a szerződés gördülékeny megkötése érdekében kérünk majd hozd magaddal a már meglévő bizonyítványaidat, személyi igazolványodat, lakcímkártyádat, TB kártyádat, adókártyádat, ill. ha van, a tanuló azonosító kártyádat.