Vám-, jövedéki- és termékdíj ügyintéző

A képzés főbb ismertetői

A szakképesítés OKJ száma 54 344 03
Szakmacsoport közgazdaság
Tanulmányi idő 960 óra
Oktatás díja 200 000 Ft (részletfizetés lehetséges) + 55 000 Ft vizsgadíj
Képzési forma tanfolyam
Képzési helyszínek Vásárosnamény
Beiratkozás feltételei érettségi

A Vám-, jövedéki- és termékdíj ügyintéző szakképesítés munkaterületének rövid, jellemző leírása

A Vám-, jövedéki- és termékdíj ügyintéző alkalmas a gazdálkodó szervezetek működésével összefüggő vám, jövedéki és termékdíj szabályozásban meghatározott feladatok önálló elvégzésére. A gazdálkodó szervezetek valamennyi vám-, jövedéki adó- és termékdíj kötelezettséggel, illetve áru, árukészletek mozgásával összefüggő nyilvántartásait vezeti, közreműködik az árunyilatkozatok, az egyes bevallások adatszolgáltatások elkészítésében, lebonyolításában. Kezeli az ehhez kapcsolódó elektronikus nyilvántartásokat, rendszereket és a keletkezett iratanyagokat. Aktívan közreműködik a hatóság által lefolytatott ellenőrzések lebonyolításánál.

A szakképesítéssel rendelkező képes

  • jövedéki feladatokat ellátni

  • vámszakmai feladatokat ellátni

  • környezetvédelmi termékdíj bevallással kapcsolatos feladatokat ellátni

  • termékdíj köteles termékek nyilvántartását vezetni

  • környezetvédelmi termékdíjjal összefüggő bejelentéseket hatóság felé összeállítani, benyújtani

  • energiaadóztatással kapcsolatos feladatokat ellátni

  • alapvető hulladékkezeléssel összefüggő feladatokat ellátni

  • a népegészségügyi termékadóval összefüggő feladatokat ellátni

  • a fémkereskedelemi jogszabályok rendelkezéseit végrehajtani

  • a büntetőjogi és szabálysértési jogi rendelkezéseinek megfelelni

  • a közigazgatási hatósági eljárás szabályait alkalmazni

  • alapvető adózási feladatokat ellátni

  • az áruosztályozási tevékenységhez kapcsolódó szakmai feladatokat végrehajtani

  • a tevékenységéhez kapcsolódó adatokat összegyűjteni és kezelni

  • a jogorvoslati eszközöket érvényesíteni

  • feladatai elvégzéséhez telefont, számítógépet, faxgépet, írógépet, íróeszközöket, irodaszereket, naptárt, bélyegzőket, fénymásolót használni

  • munkaköréhez kapcsolódó hagyományos és digitális dokumentumokat rendszerezni, iratkezelést végezni

VAGY
töltsd le jelentkezési lapunkat, amit kinyomtatva, kitöltve hozz be irodánkba!
Több infóra lenne szükséged? Kérdezz!

Érdeklődni a következő elérhetőségeken tudsz:

munkanapokon 8:00-16:00-ig:
Személyesen:
Beregi Gimnázium, Szakgimnázium és Szakközépiskola
Felnőttoktatási Központ
4800 Vásárosnamény, Kossuth u. 35.

Mobilon:
20/337-8964
30/631-4117

Telefonon:
45/570-299, 45/570-300
Kérd ügyintézőnket, Szűcs Éva irodavezetőt!

E-mail:
beregszakkepzes@gmail.com

Segítsd munkánkat, értékeld intézményünket:

Érdeklődés és beiratkozás

A lenti űrlap mezőit értelemszerűen kitöltve küldd el adataidat, hogy mihamarabb felvehessük veled a kapcsolatot!






A jelentkezésed elküldésével az még nem lesz végleges. A beküldést követően felvesszük veled a kapcsolatot az általad megadott elérhetőségek egyikén, és tájékoztatunk a további teendőkről.
A jelentkezési lapod valamint a képzési szerződés aláírásához be kell majd fáradj irodánkba (ennek időpontját szintén egyeztetni fogjuk) - a szerződés gördülékeny megkötése érdekében kérünk majd hozd magaddal a már meglévő bizonyítványaidat, személyi igazolványodat, lakcímkártyádat, TB kártyádat, adókártyádat, ill. ha van, a tanuló azonosító kártyádat.