Pénzügyi-számviteli ügyintéző

A képzés főbb ismertetői

A szakképesítés OKJ száma54 344 01
EngedélyszámE-000702/2014/A006
Szakmacsoportközgazdaság
Tanulmányi idő960 óra
Oktatás díjaönköltséges
Képzési formatanfolyam
Képzési helyszínekNyíregyháza, Vásárosnamény
Beiratkozás feltételeiérettségi

A Pénzügyi-számviteli ügyintéző szakképesítés munkaterületének rövid, jellemző leírása

A pénzügyi-számviteli ügyintéző alkalmas a vállalkozások működésével összefüggő számviteli és pénzügyi feladatok elvégzésében való közreműködésre, részfeladatok önálló elvégzésére. A vállalkozás valamennyi pénzmozgással, illetve a pénzállomány-változással összefüggő nyilvántartásait vezeti, közreműködik az egyes pénzügyi műveletek előkészítésében, lebonyolításában, elszámolásában, kezeli az ehhez kapcsolódó iratanyagokat.

Működő gazdálkodó szervezeten belül előkészíti és rögzíti az adott munkahely gazdasági eseményeit a helyi számviteli szabályok szerint, a gazdasági eseményeket kontírozza, a főkönyvi és az analitikus nyilvántartásokat vezeti, könyvviteli feladásokat készít.

A szakképesítéssel rendelkező képes

  • közreműködni a vállalkozások alapításával, működtetésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátásában
  • elvégezni a bankszámlákkal kapcsolatos teendőket
  • ellátni a házipénztárral kapcsolatos feladatokat
  • ellátni az adókötelezettséghez kapcsolódó feladatokat
  • adókötelezettségnek elektronikusan eleget tenni
  • közreműködni a vállalkozásfinanszírozási feladatokban
  • részt venni a befektetési döntések előkészítésében
  • pénz- és hitelműveletekkel kapcsolatos ügyintézést végezni
  • könyvelési feladatokat ellátni
  • értékesítéssel kapcsolatos feladatokat ellátni
  • vezetni az analitikus nyilvántartásokat
  • elszámolni a termelési költségeket
  • közreműködni a különféle szabályzatok elkészítésében
  • közreműködni a mérleg és az eredménykimutatás összeállításában
  • számítógépes programcsomagokat használni
  • irodai szoftvereket használni
  • közreműködni a projektek pénzügyi tervezésében, végrehajtásában és ellenőrzésében a program lezárásáig
  • összegyűjteni az adatokat további feldolgozás céljából
  • feladatai elvégzéséhez telefont, számítógépet, íróeszközöket, irodaszereket, naptárt, bélyegzőket, fénymásolót, scannert használni
  • munkaköréhez kapcsolódó hagyományos és digitális dokumentumokat készíteni és rendszerezni, iratkezelést végezni
VAGY
töltsd le jelentkezési lapunkat, amit kinyomtatva, kitöltve hozz be irodánkba!
Több infóra lenne szükséged? Kérdezz!

Érdeklődni a következő elérhetőségeken tudsz:

munkanapokon 8:00-16:00-ig:
Személyesen:
Beregi Gimnázium, Szakgimnázium és Szakközépiskola
Felnőttoktatási Központ
4800 Vásárosnamény, Kossuth u. 35.

Mobilon:
20/337-8964
30/631-4117

Telefonon:
45/570-299, 45/570-300
Kérd ügyintézőnket, Szűcs Éva irodavezetőt!

E-mail:
beregszakkepzes@gmail.com

Segítsd munkánkat, értékeld intézményünket:

Érdeklődés és beiratkozás

A lenti űrlap mezőit értelemszerűen kitöltve küldd el adataidat, hogy mihamarabb felvehessük veled a kapcsolatot!






A jelentkezésed elküldésével az még nem lesz végleges. A beküldést követően felvesszük veled a kapcsolatot az általad megadott elérhetőségek egyikén, és tájékoztatunk a további teendőkről.
A jelentkezési lapod valamint a képzési szerződés aláírásához be kell majd fáradj irodánkba (ennek időpontját szintén egyeztetni fogjuk) - a szerződés gördülékeny megkötése érdekében kérünk majd hozd magaddal a már meglévő bizonyítványaidat, személyi igazolványodat, lakcímkártyádat, TB kártyádat, adókártyádat, ill. ha van, a tanuló azonosító kártyádat.